Kargo ve teslimat

Kargo ücretiniz ne kadar?
Aso üzerinden verilen siparişlerde, ürün ağırlık ve hacmine göre kargo hesaplanmaktadır. Sipariş verme işlemi sırasında bu tutar faturanıza yansıtılmaktadır.

Kargom ne zaman ulaşır?
Vermiş olduğunuz sipariş, ortalama 1 gün içerisinde tarafınıza ulaştırılmaktadır. Siparişlerinizi, “Hesabım“ bölümündeki “Siparişlerim” sekmesinden kontrol edebilirsiniz. Siparişinizin kargoya teslim edilmesiyle birlikte “Siparişlerim” sekmesinde,  siparişinizin hangi aşamada olduğunu öğrenebilirsiniz. 

Aldığım ürün hangi saatlerde teslim edilecek?
Siparişiniz Kargo tarafından 09:00 – 18:00 olan mesai saatleri içerisinde (hafta içi ve Cumartesi) belirtmiş olduğunuz teslimat adresine gönderilmektedir.

Siparişimin teslimat adresini veya alıcıyı değiştirebilir miyim?
Siparişinizin statüsünü kontrol etmek için ana sayfanızda yer alan “Hesabım” sekmesinden ilgili siparişi kontrol ediniz. Hafta içi saat, kargo çıkış saati olan 16.30’a  kargo teslim bilgisini 0212 2223801 nolu telefonla bizi arayarak değiştirebilirsiniz.

Siparişim kargoya verilmiş. Adres değişikliği yapmak istiyorum.
Güncel adres bilginizi Kargo’ya iletebilmemiz için bizimle telefonla iletisime geçin.

Resmi tatil günlerinde teslimat yapılıyor mu?
Resmi tatil günlerinde Kargo teslimat yapmamaktadır.

Satın aldığım ürünü erken gönderebilir misiniz?
Stokdaki ürünlerimiz aynı gün kargoya verilmekte ve adres bilginize göre 1-3 gün içinde adresinizde olmaktadır.  Özel üretim yada stokda olmayan ürünlerin statüsü değişir.

Siparişim ben adresimde yokken gelmiş.
Kargo firması belirtmiş olduğunuz adrese siparişinizi teslim eder. Adresinizde bulunamamanız durumunda paketinizi en yakın şubeden alabileceğinizi bildiren bir not bırakılır. 3 gün içerisinde paketinizi belirtilen şubeden almamanız durumunda siparişiniz iade edilir.

Faturayı neden paketin üzerinde gönderiyorsunuz?
Yasal olarak siparişinize ait faturayı paket üzerinde gönderme ve isim soyisim veya firma adı yazma zorunluluğu bulunmaktadır.

Yurtdışına teslimatınız var mı?
Yurtdışı için verilen siparişleri şu an için sadece telefonla kabul ediyoruz.

Değişim ve İade

Aso’da iade ve değişimlerin kolay ve zahmetsiz olmasi için Aso olarak yanınızdayız:

Aso ekibi olarak sizlerin memnuniyeti ve Aso ürünlerini her kullanışınızda mutlu olmanız en önemli önceliğimiz. Bunu sağlamak için iade ve değişimler konusunda elimizden gelen tüm desteği vereceğimizden emin olabilirsiniz.

Tüm iade ve değişim süreçleri ile ilgili sorularınız için bizleri Pazartesi-Cuma günleri saat 9:00-17:30 saatleri arasında arayabilirsiniz. Ayrıca, 7 gün 24 saat destek@aso.com.tr adresine e-mail yoluyla ulaşbilirsiniz.

Ürün Alımı ile ilgili Bilgiler:

Aso’dan ürün alırken “Ya aldığım ürün istediğim ürün değilse” diye düşünmenize gerek yoktur, çünkü;

İsterseniz aldığınız ürünü iade etme hakkınız vardır.
İade ve değişimi herhangi bir kargo şubesinden birine giderek yaparsanız, gönderi ücreti size aittir.
Eğer aldığınız ürün ihtiyacınızı karşılamıyor ise, süre sınırınız olmadan, ürün değişimi yapabilirsiniz.
İade ve Değişimlerle İlgili Bilgiler:

İade ve değişimlerle ilgili bir kaç noktayı sizlerle paylaşmak istiyoruz.

Birincisi ve en önemlisi; herhangi bir sebeple siparişinizden memnun kalmazsanız 7 gün içerisinde ürünü kullanılmamış bir biçimde ve orjinal paketinde ve faturası ile birlikte iade edebilirsiniz. Bu durumda, size sunacağımız iki alternatiften birini seçebilirsiniz:

1) Ürününüz elimize ulaşıp gerekli kontroller yapıldıktan sonra ürün bedeli kredi kartınıza yada hesabınıza iade edilir. Ödemenin kredi kartınıza geçmesinde 7-10 günlük bir süreç oluşabilmektedir. Bu süreç banka ile ilgili nedenlerden kaynaklanmaktadır.
2) Dilerseniz, sipariş ettiğiniz ürünü iade edebilir ve stoklar dahilinde yeni bir ürün alabilirsiniz.
Ürünü Geri Yollamak için Kullanılması Gereken Adres:

Aso Ajans Medya Ltd. Şti.
Adres: Şenlikköy Mah. Ekşinar Sk. no 49 B-D3 Florya Bakırköy/istanbul Posta Kodu 34153