Bize Ulaşın 0212 222 3801 Pbx.

%100 Güvenli Alışveriş

Example
Desteğe hazırız

Alışverişinizin her aşaması için yardıma hazırız. Ürünle ilgili şüpheleriniz varsa, bu ürünün ihtiyacınızı karşılayacağından emin değilseniz bizi arayın. Sizleri detaylı olarak bilgilendirelim ve size alternatifler sunalım. Tel: 0212 2223801 Pbx.

Müşteri Hizmetleri

Müşteri memnuniyetinden iade ve değişim işlemleri

internette yada telefonla satın almış olduğunuz ürün (size özel üretilmiş olanların dışında) 30 gün boyunca herhangi bir neden göstermeksizin aşağıda yer alan bilgiler doğrultusunda değiştirebilirsiniz:
• Değiştirmek istediğiniz ürünün satın alındığı andaki gibi kusursuz, eksiksiz ve orijinal kutusunda kullanılmamış olması gerekmektedir. Ürüne ve aksesuarlara zarar vermeden, hatasız ve eksiksiz olarak getirilmesi ve ürünün kullanılmamış olması durumunda değişim işlemleriniz başlatılabilecektir.
• Ürünle birlikte verilen tüm hediyelerin de kusursuz ve eksiksiz olarak teslim edilmesi zorunludur.
• Satış faturasının aslı olmadan değişim işlemi yapılamaz.
• Faturanızı firma adına kestirdiyseniz ürünü değiştirmek için iade faturası getirmeyi veya göndermeyi unutmayınız, aksi durumlarda değişim işlemi başlatılamayacaktır.

Yukarıdaki koşulların sağlanması durumunda:

• Aynı gün içerisinde değişim işlemleriniz sonuçlandırılacaktır.
• Ödediğiniz bedel ileriki alış verişlerinizde kullanabileceğiniz şekilde alışveriş kuponu olarak tarafınıza verilecektir.

Yukarıda sözü edilen memnuniyet çerçevesindeki değişim işlemleri aşağıdaki durumlarda yapılamamaktadır:

• Sipariş üzerine üretilmiş özel ürünlerde değişim ve iade yapılamaz.
• Hizmet paketlerinde iade yapılamaz

4822 sayılı kanunla, değişik 4077 sayılı Tüketicinin Korunması hakkındaki kanunda mağazadan yapılan alışverişlerde koşulsuz iade yoktur. Mesafeli satış çeşidi olan telefon ve internet kanalı ile yapılan satışlarda ise 7 gün içinde cayma hakkı tüketiciye kanunla verilmektedir.

Mesafeli satışta cayma hakkının kullanılabilmesi Tüketicinin Korunması hakkındaki kanunda belirtilen koşulların oluşması gerekir

Şirketimiz ayıplı olmadığı halde değiştirilmek istenen ve mağazadan satın alınan ürünlerde iade ve değişim yapmama hakkını saklı tutar.

Ayıplı ürün iade ve değişim işlemleri

4822 sayılı kanunla değişik 4077 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkındaki Kanun teslim tarihinden sonraki 30 gün içinde üründe ayıp olduğunun yetkili teknik servis tarafından tespit edilmesi durumunda tüketiciye iade, ayıpsız misli ile değişim, ayıp oranında indirim veya ücretsiz onarım talep etme hakkını verir. Üründe yetkili teknik servis tarafından ayıp tespit edilmemesi durumunda koşulsuz olarak iade ve değişim hakkını vermemektedir.

İade edilecek ürünlerin aşağıdaki koşulları sağlaması işlemlerin aynı gün içerisinde sonuçlanmasını sağlayacaktır:

• Ürünün ayıplı olması,
• Satın alındığı andaki gibi kusursuz ve eksiksiz olması,
• Ürünle birlikte verilen hediyelerin, aksesuarların, orijinal kutusunun, köpüklerinin ve garanti belgesinin teslim edilmesi.
• Satış faturasının aslı.

Yukarıdaki koşulların sağlanması durumunda:

• Aynı gün içerisinde iade veya değişim sonuçlandırılacaktır.
• İade veya değişim durumunda; Tüketici tercihi doğrultusunda bedel iadesi, malın ayıpsız misli ile değişimi, ayıp oranında bedel indirimi veya ücretsiz onarım gerçekleştirilecektir.

Koşulların sağlanamadığı durumlarda ürün değişimleri imalatçı-üretici/ithalatçı firma veya yetkili servisler tarafından düzenlenmiş ve ürünün arızalı veya ayıplı olduğunu belgeleyen yetkili servis raporu karşılığında gerçekleştirilecektir.

Ürününü şirketimiz müşteri hizmetlerine teslim ederek (veya kargo ile göndererek) işlemlerinizi başlatabilirsiniz.

Ayıplı ürün kapsamı dışında kalan durumlar;

Ayıplı ürün iade prosedürü, kullanıcıdan kaynaklanan nedenlerle oluşan hataları kapsamaz.

 

Müşteri Hizmetleri Çalışma Saatleri:
09.00–18.00 değişim ve iade hizmeti